Helena & Lasse
HBK Medlem
Finns ingen sådan väg som heter Eriksbergsleden mellan Tumba och E4.Vilken biltvätt? Vart ligger den exakt?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Finns ingen sådan väg som heter Eriksbergsleden mellan Tumba och E4.Vilken biltvätt? Vart ligger den exakt?
Lastbilstvätten i Stenungsund. Hann tvätta 1ggr sedan kom raset. Men snart igång igen hoppas jagFinns det någon lista/karta över platser där man kan tvätta sin husbil? Gör-det-självhallar med extra högt i tak. Helst med trappa upp till en ramp på sidan av. Så man kommer åt att spola av solpaneler mm på taket.
Var i Vinslöv?Vinslöv och Ystad
Vad heter den? Erikslund är ju ganska stort nu för tiden… tänkte kunna tvätta taket säkert efter sommaren.På Erikslund i Västerås finns stor tvätthall med sidoramp att spola ovanifrån. Har använt den efter vinterkörning.
Med vänlig hälsning,
Claes
Jag tvättar min husbil på Tidecar, nära Stigs Center i Göteborg. Det går att välja att tvätta själv eller att de gör det för en anständig peng.Finns det någon tvätt i Kungsbacka el Göteborg med höjd över 3 m?
Inte säker på vad den heter. Den ligger bredvid Elgiganten.Vad heter den? Erikslund är ju ganska stort nu för tiden… tänkte kunna tvätta taket säkert efter sommaren.
Erikslundstvätten heter denInte säker på vad den heter. Den ligger bredvid Elgiganten.
Erikslundstvätten heter den
[/Q
Ligger här längst österut tvättade där för en månad sedan
Kolla med glimra….Finns det någon lista/karta över platser där man kan tvätta sin husbil? Gör-det-självhallar med extra högt i tak. Helst med trappa upp till en ramp på sidan. Så man kommer åt att spola av solpaneler mm på taket.
Den har jag sett, men jag klarar nog inte höjden. Förut hade de en hall med högre port men den tog dom bort för något år sedan. Jag vill ha minst tre meter fri höjd.Inte säker på vad den heter. Den ligger bredvid Elgiganten.
Alfa tvätten Erikslund är 3,70 högVad heter den? Erikslund är ju ganska stort nu för tiden… tänkte kunna tvätta taket säkert efter sommaren.
Jo, den har jag sett, men jag såg inte att det var någon ramp så man kommer åt taket?Alfa tvätten Erikslund är 3,70 hög
Jag åkte genom Svenljunga förra veckan och såg att det fanns en självtvätt med ramper, den såg ut att var ny .Idag noterade jag att Qlean har en tvätt ute i Viared i Borås nära motorvägen. Inte så mycket info där men man får ladda ner app för att öppna grindarna men det är öppet dygnet runt. Jag vaskade av sista turens insekter för under två hundra. Två tvättutrymme den ena med trappa. Min bil är 7.40 lång/ strax under 3.30 hög och det kunde jag gå runt med handtagen utan problem
Så gött att komma hem med tvättad bil.
PS om man är sugen på att kolla vikten så finns det en våg öppen på andra sidan motorvägen innan man svänger av motorvägen mot Biltema.DS