Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Inget med kaffe att göra. Googla motortrimning Optiono om du vill. Frågan var om hågon känner till om det är bra eller dåligt?Menar du kaffekvarnen Optiono, eller något som har att göra med att trimma motorn?
Jag är allvarlig, hittar inget på nätet om trimning och Optiono.
Visa bilaga 226641OptionO LagomMini
FEATURES Super compact and light-weight - the most compact electric coffee grinder on the market! CNC-machined and anodised to provide a premium, luscious and maintenance-free finish Magnetised ergonomic ground transfer cup to help position the cup perfectly each time - no more spill! Low/zero...thecoffeeguy.store
Motoroptimering Jönköping
OptiOne Jönköping ingår i Sveriges största kedja inom motoroptimering. OptiOne motoroptimering har optimerat 10-tusentals fordon sedan 2007.www.optione.se
Bra.du vet vad det handlar om, kan det va någon som har erfarenhet om detta.Motoroptimering Jönköping
OptiOne Jönköping ingår i Sveriges största kedja inom motoroptimering. OptiOne motoroptimering har optimerat 10-tusentals fordon sedan 2007.www.optione.se
Googlar jag Optiono så får jag fram Kaffe Googlar jag däremot Optione så får jag träffar på motoroptimering.Inget med kaffe att göra. Googla motortrimning Optiono om du vill. Frågan var om hågon känner till om det är bra eller dåligt?
Det finns andra mer etablerade firmor tex. BSR för samma peng, det skulle jag välja.Någon som har erfarenhet Optiono kan det vara något??
Hej Olof.samma peng men vad är skillnaden vet du det?Det finns andra mer etablerade firmor tex. BSR för samma peng, det skulle jag välja.
Nej det vet jag inte,men jag skulle välja ett etablerat märke.Hej Olof.samma peng men vad är skillnaden vet du det?
Nej det vet jag inte,men jag skulle välja ett etablerat märke
Nej det vet jag inte,men jag skulle välja ett etablerat märke.Okej bra att vet. TackNej det vet jag inte,men jag skulle välja ett etablerat märke.
Det är ingen FIAT orginal, något sådant trim finns inte(även om loggan ser så ut), man ska ta effektsiffrorna med stor näve salt!Verkar som att fiat orginal ger mer hjulspinn för pengarna.
Jag gjorde det på gdm preformers i vallåkra det kan jag varmt rekommendera både billigare o kraftigare
Hej Janne. Har du installerat Oplione fick du ner bränsleförbrukningen (men normal körning) /LeifJag gjorde det på gdm preformers i vallåkra det kan jag varmt rekommendera både billigare o kraftigare
Jag blir munter till mods när jag tänker på att trimma min husbil till den nivån.Annars är 100hk/L en rätt snäll tuning idag.
Hehe... Jag var kanske otydlig.Jag blir munter till mods när jag tänker på att trimma min husbil till den nivån.
Tyvärr finns det bara ca +40 hk för min motor, undrar varför......
Jo 690 hk skulle sitta fint.Jag menar att efter tuning, har man denna totaleffekt.