Eken55
HBK Medlem
Vad anser ni ? Ska jag byta olja och filter bilen har bara rullat 149 mil sedan sista olje o filterbyte 30/1-23
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Kör på anser jag. Men det är jag detVad anser ni ? Ska jag byta olja och filter bilen har bara rullat 149 mil sedan sista olje o filterbyte 30/1-23
Jag skulle inte byta, oljan är ju ny fortfarande efter så lite mil och den åldras inte.Vad anser ni ? Ska jag byta olja och filter bilen har bara rullat 149 mil sedan sista olje o filterbyte 30/1-23
Absolut inte!Vad anser ni ? Ska jag byta olja och filter bilen har bara rullat 149 mil sedan sista olje o filterbyte 30/1-23
Var ute på mässan i Tumbo idag passade på att prata med Christer verkstadschefen han sa att jag inte behöver att byta oljan i årKör på anser jag. Men det är jag det
Jag var där jag med. Vi kanske sågs utan att ses....Var ute på mässan i Tumbo idag passade på att prata med Christer verkstadschefen han sa att jag inte behöver att byta oljan i år