F
F.d. 22252
Guest
Bara 83 mil kvar då! Snart himma.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vi återupptog vår vistelse i Spanien för 10 dagar sedan. Står på camping Bahia i Santa Pola. Tyvärr har jag fått lunginflammation och tvingas ta det lugnt och vila. Stannar kvar här tills jag återfått lite krafter. Har biljett bokad Rostock-Trelleborg 29/4 så vi har ytterligare en månad på oss.hej ! nu undrar vi om det bara är vi som rör på oss ? var är resten av drevet ? borde ju rimligtsvis finnas fler eller åkte de hem i februari för att fira påsk ?
o jag som är glad för allt under 2 literhej på er ! så då har vi lämnat du pontarnas land för denna ggn och inte en droppe regn har vi fått ! väldigt skönt och sett mycket vackert har vi gjort och blivit lite tagna av skönheten med france och trevliga människor har vi träffat med ! idag har vi tagis oss de drygt 30 milen till fussekaul i luxemburg och den fina ställplatsen här för 10 euro inkl allt och esso tappen strax ovanför där vi kunde tanka för 10.56 / per lit så hyfsat pris men vi klarade oss inte hela vägen från pamplona utan fick fylla 30 lit på ett ställe igår för att klara oss hit ! gick nog för mycket över pyreenerna och serpentinvägar men vi snittar drygt 0.87 vilket vi är nöjda med ! vi träffade en trevlig prick i silves i portugal i höstas som tipsade oss om staden durbuy som ligger ca 10 mil från här så det blir morgondagens etapp där ska även finnas en dyr ställplats alldeles utanför byn ? vi får se ?