Kanada
HBK Medlem
Som ni kanske sett i mina tidigare inlägg har jag problem med automattändningen av kylskåpet. Eftersom gnistboxen sitter på baksidan av kylen mellan luckorna kommer jag inte åt den utan att ta ut kylen. Tänkte byta gasolslangen också när jag ändå har det ute. Har lossat de fyra skruvarna i skåpets sidor och skorsten men lyckas inte dra ut det, känner att det sitter löst och det går att lirka en aning. Kommer några millimeter sen är det tvärstopp, kanske är det sån passning i inredningen att det blir "byrålåda" men är osäker på om något mer håller som inte syns.
Det går inte att se tydligt se anslutningar för el och gasol genom luckorna i väggen men jag utgår från att gasolen är ansluten med slang och inte rör. Känns inte ok i detta läge att ta i hårdare utan att diskutera problemet här. Bilen är en Hobby 600 -00 och jag inser att det inte är lätt att veta hur det är monterat i den men tacksam för råd och tips hur jag går vidare. Sitter det så kärvt eller finns det mer som kan hålla mot?
Det går inte att se tydligt se anslutningar för el och gasol genom luckorna i väggen men jag utgår från att gasolen är ansluten med slang och inte rör. Känns inte ok i detta läge att ta i hårdare utan att diskutera problemet här. Bilen är en Hobby 600 -00 och jag inser att det inte är lätt att veta hur det är monterat i den men tacksam för råd och tips hur jag går vidare. Sitter det så kärvt eller finns det mer som kan hålla mot?