Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja då blev det en riktig vinter. Jag hängde på en plogbil på kustvägen öster om Trelleborg. Hade jag inte gjort det hade jag inte kunnat ta mig hem på tre dygn.
Det är ju aldrig någon vinter i Skåne så vi åkte inte söderut för övervintring i år. Undrar om vi gjorde ett misstag?
Du är för go Jankro. Kan du se något positivt i eländet, som kommunicerar du det!Fördelen av att vara hemma kan ju ev. vara om du behöver skotta av taken..... Annars är det svårt att hitta något på +sidan.
M.v.h. JANKRO.
Alldeles underbart väder...Alla dagar på året jag väljer det än +25 nånstans i ..tja..Spanien. Finns ju dock annat att se som är intressant i södra europa... trots sol o värme. Men snö o kyla vinner alla dagar över sol o värme...ok..sol snö o kyla är ok.Det är ju aldrig någon vinter i Skåne så vi åkte inte söderut för övervintring i år. Undrar om vi gjorde ett misstag?
Visa bilaga 231928