Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ja men var får jag tag på det idag? Har för mig att HVO också ska funka.Tanka blankdiesel
Vet jag inte var du bor men jag tankar i Frändefors 10 öre dyrare. Men tankar du fullt så klarar du dig med vanlig Diesel.Ja men var får jag tag på det idag? Har för mig att HVO också ska funka.
Jag bor i västsverige och blankdiesel finns i bl.a. Alingsås (Lundblads Bränsle, Borgen och Malmgatan på vardagar kontorstid) och Borås (Paroy, Viared) samt SjövikJa men var får jag tag på det idag? Har för mig att HVO också ska funka.
Omega diesel förbättrareKan bli ännu dyrare med någon form av sprit i dieseltanken!
Sprit löser vattnet i tanken (jo det finns där) med dieselbränslet, då fungerar inte vattenavskiljatren.
Vatten som kommer förbi filter och vattenavskliljare kan orsaka haveri på pump och spridare.
Metalldelar (mycket små) som frigörs vid dessa haverier kontaminerar resten av bränslesystemet, på "fel" sida av filtret.
Om det inte blir haveri, kan pump och spridare rosta invändigt = tillbaka till oanstående.
Resultatet kan bli byte av hela bänslesystemet.
Vad är det med "dieselförbättrare"?Omega diesel förbättrare
Den motverkar bakterier och rengör spridareBränsletillsats från Payback Lubricants - se vårt sortiment här
Bränsletillsats, bränsletillsatser som ökar motoroktanen, effektiviserar förbränningsprocessen, rengör förbrännings-linjen, förhindrar bakterier m.m.www.payback.se