Samt en video
Visa bilaga VID_20200216_115804.mp4
Visa bilaga VID_20200216_115804.mp4
Senast redigerad av en moderator:
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Kan inte öppna bilagan....med min iPadSamt en video
Farväl till köttet, karneval. Nu är det fastetider. Nu gäller det vårt andliga liv, men det är tvivelsförutan bra även för kroppen.Samt en video
Visa bilaga 189255
Ner till kusten igen och friplats på Playa de Mazagon. Sedan har vi riktning mot Portugal men först planerar vi lite golfspel på Nuevo Portil, men ack vad man kan bedra sig. Skulle rusta en matta på morgonen och vrider till ryggen på något sätt och vips så har man ryggskott. Ingen golf och svårt att sitta eller stå också, så vi for bara någon mil ställplatsen Isla Christina. Något bättre nästa dag men mycket blåsigt så det blir Portugal och upp i bergen. Snacka om backar och smala vägar, men mycket vackert. Vi hittade en friplats i dalgång med flod utanför dörren ca 8 mil rakt norr om Tavira. Platsen bjöd på div överraskningar under dagen. Visa bilaga 189687Visa bilaga 189688Visa bilaga 189689Visa bilaga 189690
Det finns medicin som funkar, alltid! Fyrkantig flaska med honungssmak.....Ner till kusten igen och friplats på Playa de Mazagon. Sedan har vi riktning mot Portugal men först planerar vi lite golfspel på Nuevo Portil, men ack vad man kan bedra sig. Skulle rusta en matta på morgonen och vrider till ryggen på något sätt och vips så har man ryggskott. Ingen golf och svårt att sitta eller stå också, så vi for bara någon mil ställplatsen Isla Christina. Något bättre nästa dag men mycket blåsigt så det blir Portugal och upp i bergen. Snacka om backar och smala vägar, men mycket vackert. Vi hittade en friplats i dalgång med flod utanför dörren ca 8 mil rakt norr om Tavira. Platsen bjöd på div överraskningar under dagen. Visa bilaga 189687Visa bilaga 189688Visa bilaga 189689Visa bilaga 189690