Inger&Jonas
HBK Medlem
Du får köpa ölglas med magnet i från silwy.Om ölen blåser omkull drar jag in markisen
/Jonas
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Du får köpa ölglas med magnet i från silwy.Om ölen blåser omkull drar jag in markisen
Bra tips!Du får köpa ölglas med magnet i från silwy.
/Jonas
Det innebär att markisen inte kan förankras?Vår markis dras in själv om det börjar blåsa, gället bara att ha 2 fungerande AA batterier i facket längst ut.
Stämmer! Behövs inte i vårt fall.Det innebär att markisen inte kan förankras?
Har aldrig tänkt på det, den är bara 4 meter bred men jag tror att den åker ut mer än 2 meter. Spelar egentligen ingen roll, vi drar ut den så mycket vi behöver och skulle den ”gunga” för mycket (ca 0,5 m) då åker den bara in.Hur långt sticker markisen ut från bilen, hängandes i luften?
Jag använder dessa från Biltema...Vad använder ni för marksäkring för linor till markisen?
Har sett reklam på grova metallskruvar att dra ner i marken, men undrar hur bra de verkligen sitter kvar?
Hittills har jag använt en vinkelkil som är jobbig att klubba ner i backen, beroende på underlaget.
Jag har mutterdragare i husbilen så jag är nyfiken ifall det finns något som håller i när det blåser upp.
Jag köpte ett helt sånt kit på Amazon, med markplattor, markskruvar osv, använder skruvdragaren för att dra ner dom, är grymt nöjd. Kan nu både dra fast benen med plattor och dra linor till markskruv.Någon som testat såna HÄR ?