• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Larm iNDUS toalettsystem

Carander

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
KIL
HBK-Nr
22054
Medlemskap
2024
Efter Vinter så åker vi iväg på tur med vår Burstner 9101 i 2020 och till slut händer det som händer alla, toaletten, gråvatten skall tömmas. Det går inte och enl felkoderna så är det ett fel på multiventil som sitter ovan svartoch gråvattentanken.
Är det någon som vet hur byter man detta och var finns dessa tankar?
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.793
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Så vidt jeg forstår denne manual side 21

file:///C:/Users/jimmy/Dropbox/Pc/Downloads/Spare%20part%20list%20Sanitation%20System%20iNDUS.pdf

Så skal der findes en mobil tank i systemet som kan tages ud og tømmes manuelt

På denne side kan du folde denne tekst ud, (Hur använder jag iNDUS mobila avfallstank?) så du kan se hvordan du gør:


Måske kabn du få hjælp af denne brugsanvisning: file:///C:/Users/jimmy/Dropbox/Pc/Downloads/UM_iNDUS_SE.pdf

Håber at det kan hjælpe dig til du kan få repareret systemet.
 

Vitas

HBK Medlem
Inlägg
26
Kommun
Urshult
HBK-Nr
9503
Medlemskap
2024
Efter Vinter så åker vi iväg på tur med vår Burstner 9101 i 2020 och till slut händer det som händer alla, toaletten, gråvatten skall tömmas. Det går inte och enl felkoderna så är det ett fel på multiventil som sitter ovan svartoch gråvattentanken.
Är det någon som vet hur byter man detta och var finns dessa tankar?
Råkade nudda gilla knappen detta var inte meningen, tråkigt att du har problem!
 
Toppen