Coolt. Hittar inte till Android. Nån som vet om nått liknande til androidFinns även som gratisapp i Iphone, men det är lite kul med gadgets.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Coolt. Hittar inte till Android. Nån som vet om nått liknande til androidFinns även som gratisapp i Iphone, men det är lite kul med gadgets.
Sök på vattenpass i Play butik. Där finns många. Jag har inte testat någon. Jag kör old school.Coolt. Hittar inte till Android. Nån som vet om nått liknande til android
Sök på vattenpass. Finns åtskilliga appar. Sen är det bara att lägga telefonen på golvet om nu inte bordet är helt i våg.Coolt. Hittar inte till Android. Nån som vet om nått liknande til android
Jepp. Vattenpass har jag riktiga och i mobilen. Men den appen han skrev om var snart som visar vilka klossar och höjder. SmartSök på vattenpass. Finns åtskilliga appar. Sen är det bara att lägga telefonen på golvet om nu inte bordet är helt i våg.
Fördelen är att direkt när man kör och sitter bakom ratten ser hur nivån ser ut.Eftersom Easylevel ändå kräver att man använder smartphonen så kan man ju skaffa appen CamperSet och lägga telefonen på bordet bara för en tiondel av kostnaden för Easylevel. Dessutom får man en checklista att bocka av inför avfärd om man så önskar.
CamperSet
Everyone has a different trick to set up his motor home or caravan on uneven camping grounds or on the way on pitches horizontally. Professionals use WomoSet for this - since 2009 ! A correct position of the vehicle is important - otherwise the water in the shower cabin won't run off...apps.apple.com