Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vi har använt denna lösning nu i snart ett år nu, funkar kanonbra! Betydligt trevligare att köra omkring när man kan tala med varandra utan att skrika. Batterierna varar en normal lördag,, bara när vi körde över 13 Tim på en dag som de inte räckte.Jeg burde vel lagt til at jeg selv benytter høreapparat på begge ører, selv i en liten personbil har jeg problemer å høre hva som sies i forsetene når jeg er i baksetet. Har av den grunn forsøkt endel løsninger, uten å finne den perfekte. For 2 til 3 personer er headset for fotballdommere en brukbar løsning. Bruker dette en del i annen sammenheng ved rideinstruksjoner og turridning, selv om jeg må erstatte det ene høreapparatet med headsettet. Typen vi benytter er VNETPHONE V6C 1200M Bluetooth Interphone Intercom Headset Headphone 6 Users 846874411432 | eBay men med Mic/Speak Football Referee Judge Earphone for 1200M BT Intercom V4/V6 6Riders | eBay