Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
samma bil med olika emblemGår i husbilsköpartankar. Det får bli en Pössl,men vad skall man välja? Citroen eller Fiat. Har hört att Fiat är best. Men också att de har samma motor och växellåda. Någon som har koll?
HejGår i husbilsköpartankar. Det får bli en Pössl,men vad skall man välja? Citroen eller Fiat. Har hört att Fiat är best. Men också att de har samma motor och växellåda. Någon som har koll?
Hej Per, har också hört desamma. Troligtvis blir det inte så mycket Europa för oss,men mest i Skandinavien. Är mest ute efter om det är någon större kvalitetsskillnad på dom.Hej
Den absolut största skillnaden är servicenätet. Betydligt bättre hos Fiat i hela Europa.
För mig räcker det som argument
Mvh Per
....mobbing!Personligen skulle jag inte köpa någondera.
Mycket ointressant inlägg.Personligen skulle jag inte köpa någondera.
Om man ser till Helsingborg med omnejd, så är Citroënverkstaden en katastrof.Hej Per, har också hört desamma. Troligtvis blir det inte så mycket Europa för oss,men mest i Skandinavien. Är mest ute efter om det är någon större kvalitetsskillnad på dom.
Tack alla snälla för erat engagemang.
MvhDagis
Ok, får hoppas det är ett lokalt problem och inte likadant överallt. Finns det någon mer som har liknande erfarenheter .
Det är precis vad jag befarar,så jag tackar för ditt tips. Ska försöka hitta honom.
tack för hjälpenHome | Champion Auto - Garanterad Service
www.championauto.se