Magnus Strandberg
HBK Medlem
Jag lagade mitt själv. Var micro brytarna som hade givit upp. Beställde nya på Amazon 100st 100:- med frakt bytta alla 3Kvarstår ett problem enl Dometic finns ej det att köpa mer , förslag på andra ställen?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag lagade mitt själv. Var micro brytarna som hade givit upp. Beställde nya på Amazon 100st 100:- med frakt bytta alla 3Kvarstår ett problem enl Dometic finns ej det att köpa mer , förslag på andra ställen?
Tänkte köpa det i reserv eftersom det fungerar fortfarande med lite besvärAmazon, Ebay, sen har du lagakretskort ett företag i sverige
Om du köpte 100 har du några till övers för försäljning?Jag lagade mitt själv. Var micro brytarna som hade givit upp. Beställde nya på Amazon 100st 100:- med frakt bytta alla 3
Jodå kan skicka några. Gick inte att beställa mindre. Skicka din adress så får du bjuda på en öl nån gång om vi träffasOm du köpte 100 har du några till övers för försäljning?
Bo EklundJodå kan skicka några. Gick inte att beställa mindre. Skicka din adress så får du bjuda på en öl nån gång om vi träffas
Bo Eklund
mungårdsgatan 68
42653
Göteborg