Det är nog lättare för en som ser dej pyssla med någonting innan du går därifrån...
Men i övrigt så fungerar det nog bra
Man gömmer väl en nyckel permanent ifall behovet uppstår?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det är nog lättare för en som ser dej pyssla med någonting innan du går därifrån...
Och ha 3 uppsättningar om man delar på sig, vilket kan inträffa någon enstaka gång.Man gömmer väl en nyckel permanent ifall behovet uppstår?
Och ha 3 uppsättningar om man delar på sig, vilket kan inträffa någon enstaka gång.
Eller skall man fora fram den permanent gömda?
Reservnyckeln lägger man dit tidigare för den ska ju enbart vara i reserv. Då är det först när man ska ta fram den som "man pysslar" och kan bli upptäckt.Det är nog lättare för en som ser dej pyssla med någonting innan du går därifrån...
Permanent kan ha lite olika betydelse..,Bör väl räcka med dörrnyckel och tändningsnyckel permanent gömda? Endast för nödfall.
?Permanent kan ha lite olika betydelse..,
För mig är tolkningen permanent att nyckeln ligger där tills ett nödläge uppstår, inte för att frugan vill göra något på ett håll o jag på ett annat. Det torde bli 3 nycklar, eller plocka fram den permanent gömda med jämna mellanrum.
För mig är tolkningen permanent att nyckeln ligger där tills ett nödläge uppstår, inte för att frugan vill göra något på ett håll o jag på ett annat. Det torde bli 3 nycklar, eller plocka fram den permanent gömda med jämna mellanrum.
(Jag har själv inte det bekymret då vi har en var)
Just så.Bör väl räcka med dörrnyckel och tändningsnyckel permanent gömda? Endast för nödfall.
Just så.
Delar man på sig räcker det ju med en extra bodelsnyckel. Skulle man sen vara ute på en riktig helkväll så båda super bort alla sina nycklar kan man i.a.f. alltid köra med bilen.
Ja och extranyckeln till tändningen har du ju gömt under bilen . Om man delar på sig behöver man ju oftast bara varsin bodelsnyckel.
Den har legat orörd på samma plats jag la den när jag köpte bilen för 6år sedan.Det är nog lättare för en som ser dej pyssla med någonting innan du går därifrån...