Eller så eldar man för kråkorna.
Tycker den lilla ger bra "sprutt" i och med man kan ha locket på, och då går det snabbt att få upp temperaturen och grillningen lyckad.
Den duger gott för oss två.
Den "lilla" är det denna ?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Eller så eldar man för kråkorna.
Tycker den lilla ger bra "sprutt" i och med man kan ha locket på, och då går det snabbt att få upp temperaturen och grillningen lyckad.
Den duger gott för oss två.
Lite är merJag har letat efter effekten på denna grill, men gått bet på det, någon som funnit specifikationerna?
Edit: Jag fann effekten i en reklamfilm på cadac citi chef 40 2,3kW eller knappt 8000 btu, inte mycket att hurra för
generellt verkar Cadac undanhålla den viktigaste uppgiften på en grill, nämligen effekten, kan det bero på att deras grillar är undermåliga, eller?
En grill under 3kW är väl nästan en leksak.
Det låter förståndigt. Har du även nya icke använda i gasolutrymmet?Jag skruvar bort tuben. Tuben förvarar jag i gasolytrymmet
Jag förvarar alla i gasutrymme. Känns tryggareDet låter förståndigt. Har du även nya icke använda i gasolutrymmet?
Jag har en ny icke använd och en som använt en gång.
Så det fanns en ännu mindre?Den "lilla" är det denna ?
dollarstore har en bra liten grill för 2 pers med lavasten så den luktar inte när du ställer in de för 200 kr med reducringgSöker en bra/prisvärd gasolgrill för husbilen, Dethleffs XL-I 7850.
Har utvändigt gasoluttag. Få höra era förslag!
Oj säljs den nu?dollarstore har en bra liten grill för 2 pers med lavasten så den luktar inte när du ställer in de för 200 kr med reducringg
Lavasten ger bättre grillfest än en grill utan stenar.dollarstore har en bra liten grill för 2 pers med lavasten så den luktar inte när du ställer in de för 200 kr med reducringg