Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det blev också min slutsats, så jag köpte till slut en gasolgrill. (Napoleon 285)Bäst är väl Napoleon 285.?!
Men både priset och vikten är hög på den.
Dom bilderna ser ju inte fel ut, här i Falun vräker snön ner och stormar för fullt....upp mot 2 dm sägs det...Samtliga vi pratat med som äger en Weber Q 1000 är utomordentligt nöjda med den gasolgrillen.
Vi funderar på att köpa en sådan när vi kommer hem till Sverige igen från Altea i Spanien där vi övervintrar - men innan vi gör det, så vill vi gärna höra med er som äger en sådan och som eventuellt INTE är nöjd med den - finns det några klara nackdelar med den modellen ?
Vi följer väderleksrapporterna i Sverige mer eller mindre dagligen och ser att det vankas oväder i form av 10-15 cm snö i delar av Svealand och Gästrikland...
Här i Altea och Benidorm har vi idag 22 grader i skuggan och en 100% blå himmel, så vi blir nog kvar ytterligare en tid...!
Bland annat Campingvaruhuset har pizzastenen till bra pris nu:Vi har precis kompletterat vår Cadac Safari Chef med en pizzasten (från Cadac) så vi kommer kunna göra fina pizzor och baka annat gott i den också