• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

App för bränslepriser i Frankrike

JAmanow

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
34009
Medlemskap
2024
Hej alla husbils vänner. Vi är på väg till Frankrike som vi tänker utförska i närmaste fyra veckor. Därför behöver jag lite tips om en app för bränslepriser för diesel priser i Frankrike. Tanken är att köra längst Atlantkusten. All tips om fina sevärdheter är välkomna. Tack på förhand. Mvh /Janne
 

sandstroem

HBK Medlem
Inlägg
354
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12388
Medlemskap
2024
Intermarche, livsmedelskedjan brukar ha bra priser. Jag har faktiskt aldrig hittat någon billigare mack i samma område. Men ibland är det jäkligt trångt och ibland även låg takhöjd så se upp
Hälsningar
Peter
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.600
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Hej alla husbils vänner. Vi är på väg till Frankrike som vi tänker utförska i närmaste fyra veckor. Därför behöver jag lite tips om en app för bränslepriser för diesel priser i Frankrike. Tanken är att köra längst Atlantkusten. All tips om fina sevärdheter är välkomna. Tack på förhand. Mvh /Janne
Om ni inte redan har den så köp "Första klass Reseguide", väl värd pengarna för att hitta alla sevärdheter.
 

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
4.659
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2024
Jag tankade på intermarche, men inte den lättaste att tanka från. Nästan som att ringa vårdcentralen innan pumpen startar
 
Toppen