• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Mugghållare

Mallan80

FD HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
34570
Medlemskap
2022
Någon som har tips på mugghållare till Fiat ducato? Köpte en på biltema som man sätter i luftintag men de funkar ej..
 

peju

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Västerås
HBK-Nr
28835
Medlemskap
2024
Hej, efter en hel del letande köpte jag en mugghållare av märket Brodit ( www.brodit.se/sv ). I mitt fall valde jag ett fäste som passade på vänster sida om ratten men de har hållare som passar till höger om ratten. Och till detta en mugghållare.
Fäste vänster sida om ratten art.nr 803878 och mugghållare art.nr. 215701.
Köpte grejorna online av en firma som heter TH Onine AB ( thonline.se ). Lite monteringsfixande för att få mugghållaren mera upprätt, tror det framgår av bifogad bild.
Blev en stabil mugghållare som sitter stadigt. Du kan säkert hitta motsvarande fäste och hållare på andra ställen.
MVH/ P-O
 

Bilagor

  • Mugghållare.jpg
    Mugghållare.jpg
    2,1 MB · Visningar: 155

peju

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Västerås
HBK-Nr
28835
Medlemskap
2024
Hej, efter en hel del letande köpte jag en mugghållare av märket Brodit ( www.brodit.se/sv ). I mitt fall valde jag ett fäste som passade på vänster sida om ratten men de har hållare som passar till höger om ratten. Och till detta en mugghållare.
Fäste vänster sida om ratten art.nr 803878 och mugghållare art.nr. 215701.
Köpte grejorna online av en firma som heter TH Onine AB ( thonline.se ). Lite monteringsfixande för att få mugghållaren mera upprätt, tror det framgår av bifogad bild.
Blev en stabil mugghållare som sitter stadigt. Du kan säkert hitta motsvarande fäste och hållare på andra ställen.
MVH/ P-O
Firman heter TH Online, inget annat.
 

Kalmar

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
31012
Medlemskap
2024
Någon som har tips på mugghållare till Fiat ducato? Köpte en på biltema som man sätter i luftintag men de funkar ej..
Tips, om man enbart ska ha en vattenflaska tillgänglig, kan man ha en Nalgene-flaska, (eller likvärdig) som ligger i dörrens handtag. Då behövs ingen hållare för flaskan.
 

Bilagor

  • 1659199960869.png
    1659199960869.png
    513,2 KB · Visningar: 8
Toppen