Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ingen tull på senaste årets paket från Banggood som jag beställt.DX, Banggood och Aliexpress är gamla favoriter som alltid fungerat bra och där infot om det som säljs inte är lika löjligt bilhandlarbluffigt som det är på Wish.
Jag handlar dock inte av dom längre efter att Posten/Tullen började plocka in nästan alla paket. Är tullen fortfarande lika hård eller slinker paketen igenom mer nu?
Ingen tull på senaste årets paket från Banggood som jag beställt.
Nu står det så här:
About European Union VAT:
Goods purchased from Banggood and delivered to the destination located in the European Union (EU), VAT and duties(if applicable) have been included in their selling prices, and you don't need to pay additional tax. For more information about these costs, please contact the tax and customs authorities in your country.