Cary Ragneman
HBK Medlem
Jag har beställt en ny router Hybrid Traveller som säljs av många och tydligen så rekommenderar även Hymer denna. Leverans blir på onsdag till den camping som jag står på i Portugal.
Är jag i Sverige eller södra delen av Tyskland så fungerar min parabol och Allente men här på Algarve kusten så är det Chromecast och surf med Telenor. Det skall bli intressant att få testa denna router som dessutom är portabel. Köpte ett extra simkort från Telenor så ett sitter kvar i min IPhone och ett skall monteras i routern. Troligtvis kommer 95% av min surf att ligga på routern.
Är det någon annan som testat denna router?
Vill inte borra hål i taket för en 5G antenn så därför denna lösning.
Använder idag min IPhone för internetdelning men det är absolut inte optimalt.
Ringer du någon om en tjänst och de sedan ber dig legitimera dig med BankID så går det inte om du är i utlandet. Två gånger har detta hänt mig med Telia och Swedbank.
Är jag i Sverige eller södra delen av Tyskland så fungerar min parabol och Allente men här på Algarve kusten så är det Chromecast och surf med Telenor. Det skall bli intressant att få testa denna router som dessutom är portabel. Köpte ett extra simkort från Telenor så ett sitter kvar i min IPhone och ett skall monteras i routern. Troligtvis kommer 95% av min surf att ligga på routern.
Är det någon annan som testat denna router?
Vill inte borra hål i taket för en 5G antenn så därför denna lösning.
Använder idag min IPhone för internetdelning men det är absolut inte optimalt.
Ringer du någon om en tjänst och de sedan ber dig legitimera dig med BankID så går det inte om du är i utlandet. Två gånger har detta hänt mig med Telia och Swedbank.