• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Webasto eller Eberspächer

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Man får INTE göra reklam här! prova på Facebook. då får du svar
Att nämna en verkstad vid namn är väl inte att göra reklam för denna. Titt som tätt berättar vi ju på forumet om var vi servat & reparerat våra husbilar. Skall man kalla detta reklam så försvinner ju en del med andemeningen med forumet.
 

viggoboy

HBK Medlem
Inlägg
1.697
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
8644
Medlemskap
2024
Att nämna en verkstad vid namn är väl inte att göra reklam för denna. Titt som tätt berättar vi ju på forumet om var vi servat & reparerat våra husbilar. Skall man kalla detta reklam så försvinner ju en del med andemeningen med forumet.
håller med. Men jag har några gånger blivit borttagen för liknande.
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
håller med. Men jag har några gånger blivit borttagen för liknande.
Mycket besynnerligt. Antingen har någon anmält ditt inlägg till admin eller så har admin tagit bort det på eget bevåg. Oavsett vilket så har inte vederbörande förstått skillnaden mellan information & reklam.
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Vad är i rimlig omfattning?
Undrar jag också. Lämnar stora möjligheter till egna tolkningar. Skall man ha kvar denna regel så bör dendefinitivt omformuleras. Finns det utrymme för egna tolkningar så kan det gå som det gjort med FHM & regeringens "rekommendationer, åt skogen.
 
Senast ändrad:

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Jag tror inte att man behöver göra några ändringar. Det är ju skrivet "Att rekommendera produkter och företag som man saknar anknytning till är tillåtet i rimlig omfattning". Att vara kund eller gjort förfrågningar hos ett företag tolkar jag som inom rimlig omfattning. Rätta mig gärna om jag har fel. Om detta är inte är tillämpbart på borttagandet av Viggoboy's inlägg så har väl en misstolkning skett & borde rättas till.
Det är ingen avundsvärd sits att inneha admins ansvar. Man får vara tacksam att det finns dom utav oss som axlar detta ansvar.
 
Toppen