• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Web-shopen!

H

hianders

Guest
Eftersom vi har så många nya medlemmar (och påminnelse till "gamla") vill jag gärna slå ett slag för Web-shopen. Ni hittar en länk till vänster på forumsidan. Det finns så många fina saker i webshopen som man kan ha för att visa sin tillhörighet till vår fina klubb. Tröjor, jackor, kepsar, muggar, paraplyer mm. Gå in och titta och handla så att inte denna shop "försvinner".

Dessutom finns det tygmärken (59:-/st) som man kan använda på t-shirts ex vis eller väskor mm.
Jag har använt ett som komplement till jackan som jag beställt fr web-shopen. Dessa tygmärken beställs under web-shopen, dock gm HBK direkt.

Det finns ingen som bett mig göra detta men jag känner att vi bör utnyttja de möjligheter vi har att visa var vi hör hemma! Och, så att de finns kvar och kommer att finnas kvar!

fru hianders/Inger

PS Dessutom finns det bilflaggor att sätta fast vid fönsterrutan, ex vis i bildelen där det går att hissa upp/ner fönstret DS

Bilagor

• jacka m loga fram.jpg
    jacka m loga fram.jpg
    652 KB · Visningar: 4
Senast redigerad av en moderator:
Toppen