• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Wasaloppet

F

F.d. 55350

Guest
Vi är nu äntligen på väg till wasaloppet igen, hoppas vi träffar på några andra HBK:are.

F

F.d. 52990

Guest
Sv: Wasaloppet

Vi var däe förra veckan, på öppet spår, mycket trevligt

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Vi är oxå här, men vi börjar nog oxå med at titta på starten i sängen/soffan och sedan när det drar ihop sig här i Mora har vi ju första parkett här på campingen!
Mycket folk och rörelse här i Mora och även på campingen, en hel del husbilar har vi sett idag, vi åkte nämligen till Sälen igår och var framme på kvällen. Parkerade vid backarna, och det var underbart att vakna imorse till klarblå himmel och sol, synd bara att det blåste, och som det blåste, de stängde nästan alla liftar i Tandådalen, och på tre timmar ändrade sig vädret till halv snöstorm! Då drog vi till Mora istället!
Med facit i hand skulle vi åkt till Oslo istället som vi tänkt, men det drog i skidtarmen, så imorgon får vi se om det blir lite längdåkning, för idag blev det bara fem åk i Tandådalen, tur att vi bara köpt halvdags-kort, kände liksom på oss att det var för bra för att vara sant...

Ta det lugnt på vägarna/ Familjen Åhnbrink

F

F.d. 55350

Guest

jag har varit hos er 4ggr men då har ni varit ute. Vi står på nr 266.

F

F.d. 50195

Guest

Skönt att norrbaggarna fick storstryk i Wasan, de räcker inte till när det kommer till ett riktigt "kraftlopp" :D:D:D:D

F

F.d. 29841

Guest

jag har varit hos er 4ggr men då har ni varit ute. Vi står på nr 266.

Hej
Du har kunnat skrivit en lapp och satt under vindrutetorkaren,så har jag hört av mig.
Det blir lite stressigt att hinna med allt under veckan,Var ofta uppe vid målet och "kollade"
Men vi kanske syns någen annan stans, ha det till dess
/Vidhem

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

677.JPG
Och så här såg det ut tre timmar senare!
Det var då vi drog till Mora!

Toppen