• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Warsawa

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Just hemma efter en tripp dit. Bron-Gedser-Rostock-Stettin-Poznan-Warsawa tur o retur.
Mycket bra vägar men de avsnitt som inte är bra (merparten)sänker allt. Jag är så glad att jag inte tog husbilen som var tänkt från början. Så jag kommer ALDRIG o köra till Warsawa igen innan vägarna är bättre.

F

F.d. 50209

Guest
Sv: Warsawa

Körde 10 dagar i somras från Gdansk ner till Zakopane. Glada att vi kunde hålla oss på vägen och att det fortfarande finns fjädring och dämpare kvar. Hittade två motorvägar som var mycket bra, men resten av tvättbräda med djupa hål i eller djupa "spårvagnsspår" efter tunga fordon. Sedan upptäckte vi också att när det är heldraget så skall man köra om och står det 80 på skyltarna så är det 120 som gäller, hamnar man bakom en husbil, så MÅSTE mna köra om. Annars var landet vackert och trevligt folk.

Toppen