• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vw LT 31

F

F.d. 55334

Guest
Hej,
NU har jag sett att det finns i alla fall 3 st LT 31-innehavare i HBK. Förhoppningsvis fler!!! Kan man tänka sig en LT 31-träff här på Gässlingsbo? När det passar er, i stort sett. Som pancho är man flexibel. Ävenså när det gäller program! FINNS DU DÄR UTE och kan vara intresserad, antingen säg det här eller maila mig agneta.wadstrom@yahoo.se

Vore bara SÅ kul att träffa andra LT 31 (- och faktiskt även andra HBK, ingen nämnd och ingen glömd)
Agneta W
:yes:

F

F.d. 25148

Guest
Sv: Vw LT 31

Hej. Det hadde ju varit kul med en träff men jag har en lt 45a. Jag börjar min semester17/8 men en helg går ju oxå bra.
Lasse

F

F.d. 30154

Guest
Sv: Vw LT 31

Jag med hustru vill gärna träffa fler som har en Lt31:a. Är det Gässlingbo SV om
bollnäs det handlar om låter det perfekt. Vi bor på ekerö och har en lt31 som
vi själva har inrett efter vårt behov.

Toppen