• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VW California i Tyskland

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025
Hej,
kanske kan någon tipsa om bra handlare i Tyskland som säljer VW California.
Planerar att åka ner på senvåren och kolla in för eventuellt köp.
Elisabeth

annette.bengt

HBK Medlem
Kommun
Svedala
HBK-Nr
8123
Medlemskap
2026
Sv: VW California i Tyskland

Vill du inte åka till Tyskland, så säljer VW i Sverige California (dock bara nya)
du får gärna kontakta mig om ni vill ha mera info

Mvh / Bengt

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025

Hej.
Jag har inte bestämt än om jag ska köpa ny bil men jag är nyfiken på en VW California av flera skäl. Jag har tidigare haft en gammal Caravell och en California. Jag gillade de bilarna och så tänkte jag att det skulle räcka med att ha en bil, en bil som man kan använda till vardags men också på långresor. Vi får se vad VW har att erbjuda och så måste jag sälja den jag har innan ett eventuellt köp kan bli av.
Elisabeth

F

F.d. 55401

Guest

Hej,
Vi köpte vår California av Autowagenblast i Heideheim. Vi kan rekommendera dem de var bra tog sig ordentlig tid med genomgång av hur bodelen i bilen fungerade och svarade på alla 1000 frågor vi hade.

/Lotta

Toppen