JANKRO
HBK Hedersmedlem
Hej, VOLVO har nästan börjat bygga husbilar, dock lite överdrivet kraftfull om man inte hänger några ton efter den.
M.v.h. JANKRO.
M.v.h. JANKRO.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Mins när sovhytt var stort.Hej, VOLVO har nästan börjat bygga husbilar, dock lite överdrivet kraftfull om man inte hänger några ton efter den.
M.v.h. JANKRO.
Ja, i början när sömnpaus blev framtvingat av myndigheter, eller chaffisen inte orkade mer, så var det väl någon form av hängmatta/brits på sin höjd inklämt bakom stolarna som gällde, och förhoppningsvis en motor som tålde att stå på tomgång under kalla nätter för att få lite värme eller möjligen lyxen med någon form av Ebersprächer som kunde höja komforten.Mins när sovhytt var stort.
Det var i alla fall en bra jämn penning, visserligen då bara med grundutrustning, så priset går säkert att öka på om man vill. Inte ens slideout'en ingår i grundpriset.Finns alternativ på närmare håll, visserligen en Scania
En exemplarisk beskrivning och förteckning på utrustning måste man säga. Det vore något för många andra att ta efter.Här ett lätt begagnat exemplar fullutrustat, 8 hjulsdrift är praktiskt om du hamnar utanför vägen.
Ja men.... Det talas ju om ordentliga och kraftiga höjningar igen........ Eller ????När jag Scania husbil förstår jag att min pension inte räcker till att köpa den .
Så det är vika bra behålla min gamla husbil för den är betald