• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vitaflugor/STCC

F

F.d. 6657

Guest
Imorgon 7/5 är det race på Knutstorpsring! jag packade in i husbilen ikväll, men samtidigt hittar jag en massa döa "vitvingadeflugor". Trivs dom i något bra klimat??. Har jag för varmt/torrt eller?
Men Knutstorp i morgon gäller iallafall, jag ser fram emot att träffa några klubbkompisar där. Fast vi kanske inte får det bästa vädret, men å andra sidan lite spännande race.
H. Olof

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53498

Guest
Sv: Vitaflugor/STCC

Önskar jag också var på plats.

Senast jag var där är många år sedan. Vi skulle köra sm i karting klass E, 250 ccm.
Tyvärr var det en kompis som körde ihjäl sig. Vi andra packade ihop och åkte hem.

Men en bra bana var det då 1970-71. Med kartarna var vi snabbare på träning än Ronnie Petterson i F3:a.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen