• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Visst går det att åka fort på norska vägar...

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Visst går det att åka fort på norska vägar...

Greie grusveger det der! Bra det var på en lukket fartsetappe litt nord for Kongsvinger - det finnes hundrevis med slike veier i det området.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Den korsningen trenger en nesten å henge høyre forhjul i vegkanten ved normal kjøring også. Men Mads Østberg har bra awd på rallyvogna :D

3Rapido

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
8017
Medlemskap
2025

Bråttom hem från jobbet ? :eek: Tur att jag slipper åkamed i alla fall :twitcy:

Bettan o Bertil

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
8979
Medlemskap
2025

Ja Giggi Galli är en riktig publikfriare, men det går tiondelar i onödan, snabbt ut ur kurvan är det som gäller, inte snabbt in. En annan publikfriare, men som även åkte snabbt,
var Colin Mc Rae, tyvärr gick han bort för några år sen. Han var värd en resa till Svenska rallyt bara han.

Om ni vil se på rally på riktigt skall ni åka till tyska VM-rallyt i Moseldalen. Där insuper man miljön, vinplantagerna, rallyt, det fina vädret mm samtidigt. En riktig höjdare skulle jag vilja påstå

Bertil

Toppen