• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Visst är väl skojarna roliga

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm

"Vi märkte ogiltiga inloggningsförsök till ditt konto online från en okänd IP-adress.
På grund av detta har vi tillfälligt ditt konto.
Vi behöver dig att uppdatera din kontoinformation för din Internetbank ska återaktiveras
vänligen uppdatera dina faktureringsuppgifter idag genom
bara kontrollera de uppgifter du angivit är korrekt.
Med vänliga hälsningar,

SWEDBANK Medlem Services Team

P.S. Länken i detta meddelande kommer att ut inom 24 timmar. Du måste uppdatera din betalningsinformation

© 2013 SWEDBANK LLC. Alla rättigheter reserverade"

Jag är inte kund hos SWEDBANK :twitcy:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Visst är väl skojarna roliga

Hur många har fått löfte om att få £1,864,000.00GBP= kr20 346 242,80 - utan att anstränga sig? :twitcy:

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Microsoft Partner Awareness Team [mailto:cortesm@mined.gob.ni]
Skickat: den 29 september 2013 17:01
Till: undisclosed-recipients:
Ämne: Confirm Receipt

Microsoft Corporation®
1 Microsoft Way
Redmond, WA 98052
United States.
Tel: +1 (209) 250-7947
Website: Microsoft Corporate Citizenship: Serving Communities: Employee Giving

OFFICIELL anmälan 2013

Bekräfta mottagandet av denna post med ref. NO: 2C/MCA, Batch: 064/13.

Detta är en officiell anmälan till dig av styrelsen för Microsoft Partner Awareness Team som en av mottagarna av kontant Grant Award för ditt personliga affärer och samhällsutveckling. Microsoft Partner Awareness Team är tänkt med målet humanitära tillväxt och samhällsutveckling.

För att fira 30-årsdagen program, Microsoft Partner Awareness Team ger ut en kontant donation på £ 1,864,000.00 GBP (One Million och åtta hundra sextiofyra tusen brittiska pund) vardera till 6 lyckliga mottagarna och du är en av de lyckliga mottagarna. Snabbt bekräfta mottagandet av post.

Försöka kontakta Microsoft Partner Awareness Team UK med följande uppgifter (Ref NO: 2C/MCA, Batch: 064/13) och för att undvika onödig fördröjning.Microsoft Partner Awareness Team UK
Email: mpateam2013@163.com OR Tel: +1 (209) 250-7947 (Head Office)

Name:
Address:
Tel:
Email:
Nationality:
Ref. NO: 2C/MCA, Batch: 064/13.

Grattis från staber och medlemmar i Microsoft Awareness Team.

Mr. Steven A. Ballmer
Executive Chairman of Microsoft Corporation

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Ja skulle man hoppat på alla erbjudanden man fått, och de hade varit sanna, så skulle man nu varit helt ekonomiskt oberoende...

Men det är som någon sagt, låter det för bra för att vara sant, så är det inte sant...

/Bertil

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Vad sägs om den här som dök upp i dag.
Jag hade ingen aaaaaning om att jag betalt avgifter och certifikat i Negeria av alla länder.
Jag undra också vem som fonderat medel för mig i Afrika.
Tror dom att vi är helt blåsta i huvet här uppe i kalla nord.

Dear Friend,

I am Ms Kate Peters, A computer scientist with CENTRAL BANK NIGERIA PLC. I am 26 years old, a British citizen just started work with CENTRAL BANK PLC, I came across your file which was marked X and your released disk painted RED, I took time to study it and found out that you have paid VIRTUALLY all fees and certificate but the fund has not been release to you. The most annoying thing is that they cannot tell you the truth that on no account will they ever release the fund to you.

Please this is like a Mafia setting in Nigeria; you may not understand it because you are not a Nigerian. The only thing I will need to release this fund is a special HARD DISK we call it HD120 GIG. I will buy two of it, recopy your information, destroy the previous one, and punch the computer to reflect in your bank account within 48 banking hours.

I will clean up the tracer and destroy your file, after which I will run away from Nigeria to meet with you. If you are interested. Do get in touch with me immediately, You should send to me your convenient tell/fax numbers for easy communications and also re confirm your banking details, so that there won't be any mistake.

For phone conversation please call me on this number: +234 8038090497 or send me email to my personal email box: katepeters294@gmail.com

Regards,

Goldwing

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
5895
Medlemskap
2025

Hej på er !

Här kommer det ett brev från en annan skojare.
Välbeställd som man redan är, så överlåter jag gärna transaktionen till någon annan hugad medlem :twitcy::

Från Dr Joe Miller,

Jag förväntar mitt brev att träffa dig i god hälsa och din bästa humör idag, mitt namn är Dr Joe Miller, Assistant Manager UBS Investment Bank London Branch. Jag beslutade att söka ett förtroendefullt samarbete med er i genomförandet av affären som beskrivs här under för vår både ömsesidig nytta och uppmanar er att hålla det hemligt på grund av arten av denna transaktion. Under revisionen av bankkonton i vår bank, upptäckte jag en outtagna summan fond totalt £ 15.000,000.00 GBP (femton miljoner Brittiska Pund Sterlings) på ett konto som tillhör en av våra sena utländsk kund (Mr Tim Neidi) en American Scientist och ingenjör som tyvärr miste livet och familjen i en dödlig bilolycka.

Efter att ha gått igenom hans personakt i min bank, upptäckte jag att han dog utan någon särskild arvtagare till dessa fonder. Jag söker gärna ditt medgivande att presentera dig som de närmast anhöriga / arvinge till den avlidne så att intäkterna från detta konto värderats till 15 miljoner pund Brittiska pund kommer att släppas till dig som förmånstagare, vilket kommer att delas i procentuellt förhållande 60 % till mig och 40% till dig resp. Allt jag begär är din största lojalt samarbete, förtroende och maximal sekretess för att uppnå detta projekt framgångsrikt. Jag har noggrant utarbetade formerna för genomförandet av denna transaktion under ett legitimt system som skyddar dig mot eventuella brott mot lagen både i ditt land och här i England när fonden överförs till ditt bankkonto. På din fråga och accepterar detta erbjudande, vänligen skicka mig följande information omedelbart.

- Ditt fullständiga namn,
- Din kontaktadress
- Din direkta mobiltelefonnummer.
- Din Födelsedatum

Så jag kan skicka dina data till vår bank databas för att synas i banksystemet att du är den namngivna närmast anhöriga / arvinge mottagare av fonden, och då kommer jag att vägleda din kommunikation med UBS Investment Bank för omedelbar frisättning och överlåtelse av finansiera till dig, jag väntar på din omedelbara svar på min privata e-post: drjoe.miller-ubs@live.co.uk, så att vi kan börja transaktionen omedelbart.

Tack på uppskattning och förväntan av din brådskande svar.

Bästa hälsningar,

Dr Joe Miller
Assistant Manager UBS Investment Bank
E-post: drjoe.miller-ubs@live.co.uk

Toppen