• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Visst är det konstigt...

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025
Man behöver bara skriva några små inlägg i Husbilsklubben så blir man kontaktad av en journalist som vill skriva om vårt boende i husvagn på Sundbyholms camping, våra resor och kommande liv som vagabonder...

Bara 24 arbetsdagar kvar....

F

F.d. 839

Guest
Sv: Visst är det konstigt...

Barbro,

Kul, kommer journalistens rubrik i tidningen eller kanske senare på TV ? Barbro i morgen är det bara 23 dagar kvar ;)

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025

Artikeln, om det blir någon, kommer i en mäklartidning!? När vet jag inte. Det dröjer väl inte så länge innan "Hänt i veckan" eller någon annan skvallertidning hör av sig och sen rullar det väl bara på...

Vi räknar dagarna tills vi slutar våra arbeten och sista april är sista arbetsdagen. Tills dess jobbar vi fyra dagar i veckan. Det står vi ut med...

F

F.d. 839

Guest

Barbro,

Hoppas att du får betalt för artikeln som kanske räcker till lite tillbehör till husbilen ... ;)

F

F.d. 14038

Guest

Du kan väll lägga ut den här iforumet eller tala om vilken tidning det är samt var man kan få tag i tidningen.

En sak är säker, det kan inte bli sämre än skitprogramet på tv.

Ser fram emot att få läsa denna artikel.

Hls Laika

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025

Intervjun blir den 31 mars och jag vet inte så mycket mer. Jag återkommer efter den 31:a

Senast ändrad:
Toppen