• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Visst är det härligt!

H

hianders

Guest
Visst är det härligt när hundarna, åtminstone en av Grabbarna Grus, trivs så bra i husbilen att husse inte fått ut honom och in i huset trots flera försök ikväll. Nu gick husse ut och fick väcka honom ordentligt för att han skulle komma in. Det har hänt att han sovit där i flera timmar mitt på dagen då han inte velat komma ut när vi åkt iväg på ärenden.

Om bilen står med dörren öppen hemma på gården och vi saknar Simon (den yngste) är det första stället vi letar på i garaget i hb.

Ljuvliga grabbar!

fru hianders/Inger

I

Ice-Man

Guest
Sv: Visst är det härligt!

Nämen vänta nu här, vad är det för husbil ni har?
Inte kan det väl vara en "Hundkoja" i alla fall :)

Visst är det härligt när de trivs! Vår Tilde vantrivs inte heller när vi är ute precis...

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Zimba är likadan tyvärr lite jobbigt ibland när jag skall hämta ngt i bilen och det är skitigt o blött ute, för han skall in till varje pris.
Man får smyga ut o stänga ytterdörren, men då undrar han ju var det är frågan om, vanu då varför får inte jag gå ut./susanne

H

hianders

Guest

Nej Ice-Man, vi har ingen hundkoja men väl en koja för Grabbarna Grus i garaget i vår Adriatic 660 SL. Vi har delat av garaget en tredjedel med ett extra golv och där ligger Grabbarna under färd med en gles gallergrind ut till bodelen så de har kontakt med oss.
De är helt lugna där och sover när vi rullar på vägarna. De har täcken och fällar och lite kuddar.

fru hianders/Inger
:msn_dog::msn_dog::msn_dog:

Toppen