• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

visitkort

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: visitkort

Jag har sett ett kit på Claes Ohlsson eller Siba, för en billig penning där det följer med mjukvara med färdiga mallar samt färdigperforerade ark. Enkelt och smidigt. Annars kanse du kan göra en mall i Photoshop?
MVH Annette

F

F.d. 50005

Guest

I Microsoft Office ingår ett program som heter Office Publisher. Detta har jag använt sedan länge, fungerar bra.

flycn

FD HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
2105
Medlemskap
2022

Om du har Word så finns det under Verktyg, Brev - Utskick, Kuvert Etiketter. Det finns en massa olika alternativ på etiketter och visitkort. Kort köper du på Biltema, Clas Olsson eller hos papperaffärer. Det går också att lägga in egna storlekar på kort.
/Magnus

F

F.d. 53498

Guest

Om du går in på www.vistaprint.se så kan du få 250 st 4 färgskort gratis. Du får kanske betala frakten. Det finns ett anta mallar att välja mellan. Så gjorde vi. Det tog ett par veckor så kom visitkorten snyggt i en plastlåda..

Toppen