Sv: Virrig Plåtis ute i Europa
Hej sitter här på planet på väg till Alicante från Arlanda(485kr). Kul att dom har Internet på planet. Jag har Inte hunnit skriva så mycket på ett tag för jag har jobbat rätt hårt och virrat om kring.
Europeiska taximässan i Köln 4 dagar
Vd konferens i Berlin 3 dagar (Där pöjkar och flickor var det hårt)
Persontrafikmässan i Göteborg 3 dagar.
Stort antal kundbesök.
Anbudförberedelser nya avtal.
Ansluta nya transportörer.
Varna transportörer
Fackliga förhandlingar
Personalmöten i Västerås och Enköping.
Bokslut med bokföringsfirma och revisor. (att dom ska vara så petiga)
Bilda nytt bolag med nya produkter.
Anställa personal. (Det blev bara en liten trafikledare.)
Tack alla som tagit hand om mig fru i Santa Pola när jag är ute och jobbar. Men nu har jag jobbat ifatt lite och kan övergå till husbilslunk igen.
Vi blir nog inte så länge på Bahia. Nu är det fricampa som gäller på någon öde plats. Passar perfekt då jag ska programmera lite nya hemsidor till mitt nya bolag som startar 1 dec.
Internetet är ju Inte speciellt snabbt här på 12000 meters höjd. Så det blir inga bilder. Sorry...
Undrar om jag har slagit höjdrekord på forumet? Kanske också fartrekord. 890 km/h? Det ni där ligger ni efter. Låt höra! Har någon skrivit högre och snabbare på HBK:s forum än mig???
Kanske vi åker ner till Castillo de Baños när toan är full. Bryan en trevlig Irländare är troligtvis där. Kan bli kul.
Hej sitter här på planet på väg till Alicante från Arlanda(485kr). Kul att dom har Internet på planet. Jag har Inte hunnit skriva så mycket på ett tag för jag har jobbat rätt hårt och virrat om kring.
Europeiska taximässan i Köln 4 dagar
Vd konferens i Berlin 3 dagar (Där pöjkar och flickor var det hårt)
Persontrafikmässan i Göteborg 3 dagar.
Stort antal kundbesök.
Anbudförberedelser nya avtal.
Ansluta nya transportörer.
Varna transportörer
Fackliga förhandlingar
Personalmöten i Västerås och Enköping.
Bokslut med bokföringsfirma och revisor. (att dom ska vara så petiga)
Bilda nytt bolag med nya produkter.
Anställa personal. (Det blev bara en liten trafikledare.)
Tack alla som tagit hand om mig fru i Santa Pola när jag är ute och jobbar. Men nu har jag jobbat ifatt lite och kan övergå till husbilslunk igen.
Vi blir nog inte så länge på Bahia. Nu är det fricampa som gäller på någon öde plats. Passar perfekt då jag ska programmera lite nya hemsidor till mitt nya bolag som startar 1 dec.
Internetet är ju Inte speciellt snabbt här på 12000 meters höjd. Så det blir inga bilder. Sorry...
Undrar om jag har slagit höjdrekord på forumet? Kanske också fartrekord. 890 km/h? Det ni där ligger ni efter. Låt höra! Har någon skrivit högre och snabbare på HBK:s forum än mig???
Kanske vi åker ner till Castillo de Baños när toan är full. Bryan en trevlig Irländare är troligtvis där. Kan bli kul.
Senast ändrad: