Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Kommer att sakna henne. Men alla som vi mister, finns ändå alltid med oss. Det vet du mitt hjärta.Hipp hipp hurra på min födelsedag.
Dagen började lite i moll. Min älskade mormor Inez som jag var vid mycket, ja egentligen i hela mitt liv gick bort i natt. Lite tråkigt eftersom hon alltid har funnits. Vad var det dom sa i Ronja rövardotter? "Han fattas mig". Liknade känsla smyger sig på, men mormor var 97 och det var tyvärr dags...
Nu är ju inte 53 år något stort att fira, men alla tillfällen är bra för en fest Då är det dags för lite dur. Jag informerade omgivningen att jag serverar lite förfriskningar hos oss klockan 1500.
Visa bilaga 81856
Visa bilaga 81857
Visa bilaga 81858
Härliga människor tittade förbi och drack från de dignande borden. Vi satt tills det blev kallt efter 2,5 tim och myggen började komma.
Jappe kom förbi idag till frukosten och gamade åt sig en kopp Nestlekaffe. Samtidigt hade han med sig en Faustino Rioja som födelsedagspresent till mig. Jag blev jätteglad.
Lätt att fastna på Bahia. Tänkte bara vara här en vecka när jag lämnade Louise här för att åkta och jobba i Sweden. Men det är ju ingen mening att åka iväg på äventyr nu när man vet att det snart är begravning och man behöver flyga hem. Bahia ligger ju bara 8 km från flyget...
Men det är inget dumt ställe att vara på, med så många man känner. I år är det första gången som svenska är den största språkgruppen. Tidigare har Holländska och tyska varit större.
Vi får skjuta på resan ner till Costa Tropical till mitten av Mars, men det spelar nog ingen roll. Kanske man efter det kan få med sig Gun&Ronny till Benidorm?
Ikväll blir det hummer på Woken med trevligt sällskap. Det ser vi fram emot.
Ett litet ljus för min mormor Inez som kämpade hela livet med start i Wasatrakten i svenska Österbotten i Finland och som textilarbetare i Sverige med stor familj.