Kul att vara en kortis på Bahia. Stötte på Gunther, samt Ove och Lizzy. Lite skoj. Igår kväll var vi till blå rondellen med Conny och Sibban, samt några vänner till dem och käkade. 7,10 € har de höjt priset till för en 3 rätters med en halv flaska vin. Men jag slog på stort och tog vanliga menyn. Kinesisk sallad med kyckling i grönsaker till en cola light.
Vi tutade iväg från Bahia Camping i morse. Tänkte överraska Krister och Ursula, men tji fick vi. Det kunde vi FETglömma. Men dom hade dragit och i övrigt var det knökfullt.
Funderade på om vi skulle sticka till Benidorm på N-332:an, men skippade det då det är påskpriser där och det är inte samma att vara i Benidorm när man inte kan ta en öl.
Vi la i en växel extra och stack upp till El Grao de Castellón
GPS: 39.979845, 0.022851 . En GRATIS
ställplats som kommunen anordnat med all service utom el. Här står vi nog över Påsk. Bra strand för mig att promenera på. Vi kom lite sent, så vi ställde oss längs med, då alla platser redan var tagna. Får hugga en i morgon bitti då några brukar röra på sig.
Idag fyllde vi LPGflaskorna och handlade på Mercadona. Uj! Vad dyrt allt känns.
Vi är ju vana med Canariska priser. Där är momsen bara 7% och för viss mat 0%. Vad snabbt man vänjer sig. Men det är ju ändå billigare än uppe i Skandinavien.
Ikväll blir det en köttbit med pizzasallad som frugan sitter och strimlar just nu. Jag har registrerat några beställningar, för att de förhoppningsvis ska hinna fram före Påsk. Nu ska vi inte göra något i ca: 6 dagar.