F
F.d. 50158
Guest
Kan någon tala om var man köper ett vintertäcke som man har utvändigt som täcker fönsterrutorna har gjort av med lappen till ett köpställe.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Här köpte jag mina vintertäcken Välkommen! M.Huhtalo Ab - Internet Services
Vet någon om de fortfarande tillverkar husbilstäcken? Har försökt komma i kontakt med dom men inte fått någon respons. Tacksam för svar. Det är Huhtalo jag avser.
Hej på er!
Som Yvonne skrev så har vi fått vårt täcke nu. Men vet också att det har varit flera
mässor han varit med på. Därför kan det säkert ta någon dag till innan han är hemma
och igång igen.
Här är hans e-adress: matti@mhuhtalo.fi
/ frank
Någon dag????...hade det varit min firma hade jag åtminstone besvarat mailen jag fått..både på finska och svenska..elller hur?? skit samma jag har fått ett bra täcke nu!Hej på er!
Som Yvonne skrev så har vi fått vårt täcke nu. Men vet också att det har varit flera
mässor han varit med på. Därför kan det säkert ta någon dag till innan han är hemma
och igång igen.
Här är hans e-adress: matti@mhuhtalo.fi
/ frank