• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vinterns resa har börjat...

BabsanoKent

HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2024
Sitter nu på Sibbarps camping i Malmö och ska åka med Finnlines färja imorgon kväll till Travemünde och sedan vidare mot Spanien och Portugal. Kommer hem någon gång i maj...
Ska bli riktigt skönt med värme och att träffa husbilskompisar, nya och gamla. Vi ser verkligen fram emot att få åka.

Vill ni följa vår resa, eller läsa om tidigare, så gå in på "Resdagboken.se" och välj "Resenär" Babsanokent. Där kan man skriva in sig på en epostlista och få ett meddelande när jag gjort nya inlägg på dagboken.

Ni som är kvar här i Sverige önskar vi en god fortsättning på det nya året.

Babsan o Kent
 
F

F.d. 55376

Guest
Sv: Vinterns resa har börjat...

Hej
Välkomna till Spanien, vi har riktigt skönt väder på dagarna även om det är kylig morgon o kväll.
Vi hoppas att ni kommer vägen om Marjal på väg mot Portugal, Å Kent kör nu försiktigt:spinny:
Ha en go resa.
Kram Gun&Ronny
 
F

F.d. 55338

Guest
Sv: Vinterns resa har börjat...

Hej
Välkomna till Spanien, vi har riktigt skönt väder på dagarna även om det är kylig morgon o kväll.
Vi hoppas att ni kommer vägen om Marjal på väg mot Portugal, Å Kent kör nu försiktigt:spinny:
Ha en go resa.
Kram Gun&Ronny
Vi håller med Gun o Ronny men innan ni åker till Marjal, stanna till i St:pola Och ta en fika o dra lite "sörmlandsnyheter". Förhoppningsvis behöver du/ni inte "serva" något trasigt kylskåp i år!!!! Vi kommer troligtvis att rulla söderut i slutet av januari, men vart ?????? Många nyårshälsn.fr. Lizzy o Ove. :bye::msn_sun::msn_sun::mh4:
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Vinterns resa har börjat...

Det är ingen bra idé att stanna i Santa Pola. Dom har förmodligen dött allihop, eller näst intill i alla fall! Inte ett pip därifrån på länge! Bahia Desperados är inte längre vad dom har varit. Skulle jag ha fel härvidlag så lär dom väl höra av sig snart med en rapport från Santa Pola!

Det är ju för xxx xxxxxxxxxxxxxxxx skyldighet att beskriva hurusom livet fortskrider på deras lata latitud! Oj, förlåt jag menade inte lata, jag menade givetvis lättjefulla! Förlåt!

Inte ett dugg förargad Jappe

PS. Hör av er!
 
F

F.d. 55338

Guest
Sv: Vinterns resa har börjat...

Det är ingen bra idé att stanna i Santa Pola. Dom har förmodligen dött allihop, eller näst intill i alla fall! Inte ett pip därifrån på länge! Bahia Desperados är inte längre vad dom har varit. Skulle jag ha fel härvidlag så lär dom väl höra av sig snart med en rapport från Santa Pola!

Det är ju för xxx xxxxxxxxxxxxxxxx skyldighet att beskriva hurusom livet fortskrider på deras lata latitud! Oj, förlåt jag menade inte lata, jag menade givetvis lättjefulla! Förlåt!

Inte ett dugg förargad Jappe

PS. Hör av er!

Välkommen på begravningen. Vi överlevande behöver en "HÅLLIGÅNGARE"!!!!!!!!
OVE :twitcy::twitcy:
 

BabsanoKent

HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2024
Sv: Vinterns resa har börjat...

Vi hör av oss till er, både Ove o Lizzy och Ronny o Gun när vi närmar oss... Vi tror vi kommer att vara i era trakter ett tag. Men först väntar en snabb?! resa genom förhoppningsvis ett snöfritt Tyskland och Frankrike. Ett stopp blir det också i Blanes i norra Spanien. Sen har vi inte planerat så mycket..

Babsan o Kent
 

Benny

HBK Medlem
Inlägg
94
Kommun
Orust
HBK-Nr
2539
Medlemskap
2024
Sv: Vinterns resa har börjat...

Vi åker med Stena Line den 11/1 kl 18,45. Ser fram mot en härlig vistelse i Spanien Portugal
När vi åker hem är ej bestämt, förmodligen i slutet av april. Det är fördelen med att vara
statsanstäld.
Eva Benny
 

Bestliner

HBK Medlem
Inlägg
2.606
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Vinterns resa har börjat...

Fy vad jag blir grön av avund. Sitter hät uppe i dimman och drömmer om framtiden då man kan ansöka om att bli "prospect" i Er klubb.
 
F

F.d. 55376

Guest
Sv: Vinterns resa har börjat...

Hej
Men Benny ni ju sena vi "statsanställda" har ju väntat sen 1 sep:twitcy:
Vi syns väl kanske, Hälsa Eva.
Gun&Ronny
 
Toppen