• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

vinterförvaring

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Vet ni någonstans i Stenungsund med omnejd där jag kan ställa in bilen för vintern?
så kan du väl höra av dig till mig.
OBS bilen är 290 hög
reidar

traveller

HBK Medlem
Kommun
Frankrike
HBK-Nr
1352
Medlemskap
2025
Vi har samma problem. Söker vinterlogi för vår husbil i Jönköpingstrakten. Är det någon som har ett tips?

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: vinterförvaring

Vi har nu infört en speciell avdelnig under Annonser där man kan söka efter Uppställningsplats och även de som har plats att erbjuda kan annonsera.
Man behöver vara HBK medlem för att söka plats me de som erbjuder plats behöver bara vara HBK Intresserade.

Så vlägg in era önskemål och erbjudanden under:

Annonser - Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -

Välj Uppställningsplats Husbilar i vänstermeny.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: vinterförvaring

För att visa hur det hela går till har jag lagt in såväl min egen annons som annonser för Drutten o Traveller.
Vill Drutten o Traveller inte ha annonsen så kan ni själva ta bort den eller så meddelar ni mig detta så tar jag bort den.

Vi ska försöka utveckla detta med att hitta uppställningsplatser och detta är ett första steg mot att skapa en mötesplats för de som har behov och de som har lokaler.

Toppen