• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinterförvaring i Habo

traveller

HBK Medlem
Kommun
Frankrike
HBK-Nr
1352
Medlemskap
2025
Finnes: Vinterförvaring i Habo

Vi har just ställt in vår husbil för vintern i en före detta fabrikslokal i Habo. Här finns plats för ytterligare ett par husbilar till en kostnad av 2500:- Om det finns någon som tycker det verkar bra, så kan ni maila mig så ska ni få tel.nr till killen som har hand om det.

Senast ändrad:
F

F.d. 24290

Guest
Sv: Vinterförvaring i Habo

Var ligger Habo? Är det kallförvaring eller varmt?

traveller

HBK Medlem
Kommun
Frankrike
HBK-Nr
1352
Medlemskap
2025

Habo ligger nära Jönköping. Lite väl långt ifrån Österåker kanske. Det är kallförvaring och jag tror inte det är någon större risk för möss, eftersom där aldrig funnits något ätbart i lokalen.

F

F.d. 24290

Guest

Okay, finns det någon övervakning eller liknande? Om någon kollar till stälet så spelar det ju inte så stor roll om det är långt från oss. Mina bror bor i jönköping så då kan man ju passa på och hälsa på! :)

Toppen