• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinterförtält och vintermarkis

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Hallå.
Om mann tittar på blocket.se under tillbehör så finns hur många som helst som säljer sina vintertält av alla möjliga modeller. Hur många här i HBK använder dessa och vad är egentligen vitsen med dessa. Pallar dom verkligen för en norrlandsvinter??? Hur får man loss dessa om jag vill flytta på mej, snö, is, käle?? Har dessa så kallade vintermodeller kraftigare rörställningar o tyger?? Jag har INTE för avsikt att själv skaffa mig nåt sådant utan endast nyfiken om det är nåt som funkar i verkligheten. Redan några halkolyckor här uppe i norr så ta det lugnt på vägarna!! Häggen

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026
Sv: Vinterförtält och vintermarkis

Dom vintertälten du hittar på Blocket är väl för husvagnar. Dom fungerar garanterat i strängt vinterväder, dessutom kan dom användas vår och höst när stora sommartältet är nedplockat.
Tror inte dom passar en husbil!

Toppen