• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinterdäck

F

F.d. 4826

Guest
Tjenare på er alla. Jag och min familj e nya här hos er. Jag undrar om någon har koll på vinterdäck till en Fiat 2007-2010 som kan inhandlas till bra pris i skåne?

Mvh Anders

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Vinterdäck

Här är däcken som är under köp och sälj :
Annonser - Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -

Har du 16"fälgar på bilen så har du ju 5/130 i bultcirkel och här är då 4 st med fälgar :

Sälj Säljes 4 st friktionsdäck NOKIA VRC 215/75-16 på fälg Fiat Ducato 05, gått 240 mil - Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -

Har du 15" fälgar original så har du 5/118 i bultcirkel så finns det 1 par här :

Sälj Fräscha dubbade vinterdäck 225/70R15 på fälg. - Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -

F

F.d. 4826

Guest

Jag tackar, men jag har 15" och dom du tippsade om finns i strömsbruk (Hälsingland) lite långt att köra. Tack ändå.
Anders

F

F.d. 4826

Guest

Ja tackar för svaren jag har fått. Ångrar inte att vi gick med. Har hittat ett par men frågan är om dom passar. Dom har suttit på en Fiat ducato -97 15" med 5 bult. Min är en ducato -08 15" 5 bult. Så min fråga är passar dom?

Anders

Senast redigerad av en moderator:

skogen

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
1361
Medlemskap
2025

Hej Kronstam`s.

Välkomna till klubben, ring runt till våra lokala handlare efter prisuppgifter,
gjorde själv så.

hälsningar från en kommun kompis.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Ja tackar för svaren jag har fått. Ångrar inte att vi gick med. Har hittat ett par men frågan är om dom passar. Dom har suttit på en Fiat ducato -97 15" med 5 bult. Min är en ducato -08 15" 5 bult. Så min fråga är passar dom?

Anders

Vad jag kan se på bultdelning så är det 5/118 på båda .

F

F.d. 4826

Guest

Jag tackar för all hjälp. Har varit och handlat vinterdäck idag.

Anders

Toppen