• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinterbilder

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025
Var ut och rastade valpen i snön idag,det var kul att köra i djupsnö med den :).
Lastbilen hemma på gårdsplan såg däremot inte alls arbetssugen ut där den står draperad i snö och i natt pratar nyheterna om ytterligare 3 dm snö,man känner sig inte sugen på att arbeta imorgon efter 15 dgr ledigt.
Som tur är så är det bara 2dgr innan man är ledig igen.

valp i snö1.jpg

valp i snö2.jpg

valp i snö3.jpg

valp i snö4.jpg

lastbil i snö.jpg

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Vinterbilder

Kanonfina bilder med en leende Helena och allt....:)

Skönt att se valpen i vinterdugligt skick. Om jag fastnar i en snödriva någonstans är det väl bara att ringa efter valpen? :wink:

/Per

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025
Sv: Vinterbilder

Det var som jag sa till en kompis Leif,jag har lite problem med att dörrlisterna inte håller riktigt tätt varpå han tyckte att dörrlisterna var nog det minsta problemet jag hade :confused:.
Men skämt åsido är det inte så farligt som det ser ut,det drar inget där fram i bilen när man kör men därbak vill man inte sitta i 90 km i rådande väderlek.
Per,bara slå en signal om du behöver bärgning.
Med Valpen är det ett nöje att dra upp bilar från dikena :D.

Toppen