Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Våt eller torrdräkt???Tog oss ettpar dopp i Lysekilsskärgård igår 8º i vattnet, först låg vi i i 43 min. <sedan var det fikadags, efter det doppade vi oss igen i 50 min.
skönt.
Har aldrig hänt att jag vinterbadat. Det kallaste badet för mig var nog i en jokk i Sarek för ett antal år sedan.Hej
Sesongens första vakbad (stor vak det fanns bara is 5 m från straden) Hur är det med Er andra HBK are vinterbadar Ni
Ha de paffw
Tack för tacket "paffw" - frys inte ihjäl dig bara!
Nils
Torrdräkt, tjock underställ, torrhandskar och andra tillbehör som hör till aparatdykning.Våt eller torrdräkt???
bosse b
Då kann ni simma lugnt, tills det blir frysrisk i regulatorn. Men det dröjer nog på västkustenTorrdräkt, tjock underställ, torrhandskar och andra tillbehör som hör till aparatdykning.
Annars är det minst 20º som gäller i vattnet innan man vågar sig i.