• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinter.

F

F.d. 55306

Guest
Sv: Vinter.

Hej.

Här i metropolen Eskilstuna har vi dessbättre bara lite fnas på marken ännu. Ni får gärna behålla snön därnere på er kant om ni inte har nåt emot det :)

Hälsningar / S-E i E-tuna

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Märkligt nog inte heller mer än ett knappt täckande snölager här i centrala Jämtland. Kanske till glädje för den lappuggla som vistats kring huset sista veckan, även om lappugglor fångar sork även i djupsnö.

Lappugglan förra helgen. Mycket oskygg, jag fick härma sorkpip för att den skulle finna det värt att ens titta på mig.

IMG_4605.jpg

aake

Redigerat på begäran (även om det var tänkt att bilden skulle tala för sig själv):
Canon 7D, EF 500/4 LIS I, f.4, 1/500s, Iso 1250, handhållet.

Senast ändrad:
F

F.d. 1649

Guest

Hej.
Jag tycker att det har varit ganska dåligt väder i Spanien,bara 10-15 grader,i Alicante i morgon bitti 3 grader.Förmiddagarna är alltid kalla,så frågan är om man skall vara hemma eller i Spanien och frysa?Det är klart att det är bättre än hemma men när man åker så långt så kunde det nog vara varmare tycker jag.Fast i fjol var det ganska bra väder i Bolnuevo,bara det inte skulle blåsa så mycket där.Vi får väl se efter jul om resfebern infinner sig.
Mvh Jan-E.

SM6FZG

HBK Medlem
Kommun
Öckerö
HBK-Nr
9183
Medlemskap
2029
Håller med om att det var en fantastiskt dag i Bohuslän. Vaknade i Hamburgsund till en solig morgon. Vi stod vid berget i hamnilopet . Solen sken på öarna utanför Sotenkanalen och en säl simmade i hamnilopet.
Elaine o Kenneth

Toppen