• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinter i Vemdalen

petterssonbj

HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2025
Sv: Vinter i Vemdalen

Fina bilder, står ni på Vemdalens camping hälsa gärna till Birgitta och Torbjörn i restaurangen och beställ en Röding den är ljuvlig.

P-zon

F

F.d. 53498

Guest

Som vår son säger, man skall inte bo i snön, dit ska man åka. Det är det vi gjort.
I ett tidigare skede i livet hade vi hus här uppe på Vemdalsskalet. Kul att uppleva gamla intryck.

I morgon blir det lite utförsskidor och sedan Röding efter tips.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Trevligt????????????????????????????
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Huvaligen................
Jag hoppades och trodde att våren var på väg....
:wideeyed::wideeyed::wideeyed:

Visst är det en härlig känsla att få gå ut i bitande kyla innan gryningen, vandra eller åka skidor ut i naturen och möta det isblå gryningsljuset, eller hur???!!
Är det bara jag som älskar snön och vintern i den här klubben?:wideeyed:
Fast jag gillar såklart våren också, däremot inte om det blir för varmt på sommaren, typ över +25, då föredrar jag hellre -25...:cool:
Kanske inte helt normala åsikter, men jag faller ändå inte in i mönstret för en "normal" svensson, so what :D, life is an adventure :cool:!

robert

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027

Håller med Annette!
Fast däremot älskar jag värmen också, men inget går upp mot en kall, bister och alldeles härlig vinterdag, gärna med skidåkning, eller varför inte skoter så man kan komma upp högt på fjället, vilka bilder man kan ta då!
Som sagt, vi är alla olika, men det jag tycker om är att vi har årstider i det här landet!
Får se vad som händer idag...Sonen vill pimpla, pappa åka längdåkning, och jag jag vill bara vara...
Ta det lugnt och skönt i Vemdalen, som är en pärla, och alla ni andra, misströsta inte, det är vår, ibland iallafall!

Ha det gött/Anette vid tangenterna

Toppen