• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vinter i Klippan

F

F.d. 52945

Guest
Med risk för inflation i vinterbilder så tar jag risken att visa 2 st till från Bäljaneå i Klippan..säkert fler än jag som längtar till sommaren eller hur?

// Pilot
 

Bilagor

  • P1100020.JPG
    P1100020.JPG
    3,2 MB · Visningar: 4
  • P1100015.JPG
    P1100015.JPG
    3 MB · Visningar: 3
F

F.d. 24435

Guest
Sv: Vinter i Klippan

där har jag stått ett stort antal gånger och fiskat...gott nytt föresten! var det bra i finland? klarade du hålla värmen i bilen hyfsat bra?
 
F

F.d. 52945

Guest
Sv: Vinter i Klippan

där har jag stått ett stort antal gånger och fiskat...gott nytt föresten! var det bra i finland? klarade du hålla värmen i bilen hyfsat bra?


Tack det samma!

Jo vi hade det bra i Finland men kallt kolla tråden(Julen -09 i Kussamo (Finland) )

Det gick bra att hålla värmen i bilen, när vi åkte upp så övernattade vi i Docksta och hade -20 på natten men det var inga problem att hålla värmen inne i bilen med gasolen, vi hade ca 20 plusgrader så jag är fullt nöjd med bilens vinteregenskaper när den står stilla.
Värre när man körde för det "drog" lite här och var mest från kylskåpsutrymmet men det löste vi.

Jasså du har oxå varit och fiskat där nere..jag bor i villakvarteret precis ovanför, jag hoppas på att få en bild på Kungsfiskare som brukar komma förbi där om sommaren, men de är så snabba så vi får väl se!

Ha de!

Hoppas vi kan ses till våren någon gång!
// Pilot:)
 
Toppen