• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinter Däck

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023
Hej är det några som försökt köpa vinterdäck till husbilen nu,var jag än sökt verkar det inte att finns några 16tum färdiga att lägga på,hör av er om ni har tips på var man kan få tag på 4st.

Hälsningar Berra

EPersson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
11890
Medlemskap
2025
Sv: Vinter Däck

Testa med gummihuset.se Du skriver inte om du vill ha dubb eller friktion eller med fälgar. Men slå en signal till dem.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Har precis fått levererat från lokal firma i Kristinehamn, hade svårt att hitta 16`på nätet.

Diesel Doris

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
9742
Medlemskap
2025

Däck on line, köpte en laddning Nokian cargo 16 tum färdiga med fälg. Dom har bara odubbat när det gäller färdigmonterat . Bra pris 2140 SEK ink frakt st till fiat multijet 180. Leveransen tog 4 dagar anlände med lätt besvärad lantbrevbärare (6 tunga däck ) //Peter

Berra

FD HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
536
Medlemskap
2023

Har nu köpt däck på blocket så nu allt frid och fröjd,tack för hjälpen alla.

Hälsningar Berra

Toppen