• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vinschar

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Med tilltagande ålder allt större behov av draghjälp och här vill jag dela med mig ett tips.

Sedan flera år har jag en 5000 pound elvinsch på båtsläpet och i vintras köpte jag en 2500 pound vinsch till skotersläpet (för att enkelt kunna dra upp fiskearken/pulkan på släpet)

Till båten en Superwinch S 5000 och till skotersläpet en Superwinch Terra 25 (men där skulle jag säkert ha klarat mig med en Superwinch LT 2000 för halva priset, men överkapacitet är ju ingen nackdel i dessa sammanhang). Dessa mindre vinschar torde även passa bra för att dra in tunga saker i bilens garage?

Dessa prylar köper man med fördel av Electric Winch Shop i UK till halva priset av vad man får betala i fackhandeln här hemma. Snabb service, prylarna i handen en vecka efter beställning. Här en länk: Superwinch EP, LP, GP, Terra, S Range, Hydraulic & Electric Winches

aake

Toppen